Nire neskak aldatu zuen.

Nire neskak aldatu zuen. (Mi niña Cambió)

Mitxel irribarre hori, eta ez dute gogoratzen.
Zure azentua aldatu duzu, baita zure jantzita.
Beraz zenuen bezala inuzente hutsa bezala
lore bat. Itzuli Europako
eta orain onena uste dut.
Non hainbeste Elkarbanatutako neska hori?
Nahiz eta orain kenduko.
Ziren nirekin pozik daude.
Utzi argi egin dela ezer aldatu egin da.
Eta da gehiegi eskatzen bada,
Ez ahaztu nire maitasuna.
Nor aldaketa duzu?
Nork ezabatu zer utzi zure arima I?
Nor withered, lorea?
Agian edo agian maitasuna besterik beste.
Azalpen bat, Jainkoa delako
lekuko izan ziren ez daitezen.
Nire neska, utzi zure olio gizonezkoa zurea naiz baino.
Beharbada Thalia, Shakira, edo agian J Lo uste duzu.
Behin apala zinen, eta soilik hitz español.
Glad aurrerapen handiak egin duzu,
Baina gogoan izan nor nintzen.
Nahi dut jakin nahi,
Nor aldaketa zure sentimenduak?
Duzu konparatu dut to bat utzi.
Horren arraroa eta nire ustez beste emakume zaude.
Bat duten ihes joan zen eztia, gozoa.
Begira niri zure egia hitz egiten dut, jakin oso ondo.
Konparatu Duzu bat utzi nahi dut.
Arraroa Horren eta beste Emakume Zauder nire hagina.
Bat duten Ihes joan zen eztia, poza.
NIRI Begira dut zure Egia hitz egiten, eta jakin oso ondo.
Nor mistook zure bihotza
datza ekin lapurtu zure errugabetasuna?
Ez izatea espero dut, hori akats bat da.
Neska benetan ez aldatu.
Entzun jarraitzen dut bera beti maite duzu.
Nor Lied?
Nor nahastu dituzu?
Heldu dira nazazu nire aurpegia dena aldatu da.
Esadazu orain.
mesedez esan dit.


Post hau Uncategorized atalean eta laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

