Estralurtarrak

Badago gure planetatik kanpoko bizi estralurtarrik? Eta inteligentziarik? Nolakoa ote? Horrelako zibilizazio batekin inoiz bat egitea posiblea ote? Bisitak jaso ditugu dagoeneko?

  • Idatz ezazu kontuari buruz entsegu labur bat, mesedez.

Eredu bat

  • Beste ereduren bat topa dezakezu euskaraz?

Via Creative Commons, Nork: Comingio Merculiano in Jatta Giuseppe [Public domain].

Batzuek galderak eta beste batzuek erantzunak. Badakite estralurtarrak nolakoak diren!

gorkaazk -ri buruz

Irakaslea-edo.
Post hau Biologia, Idazlana egiteko gaia, Kosmologia, Kultura, Lan-proposamenak, Zientzia atalean eta laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

3 erantzun Estralurtarrak -ri

  1. Ivan 3A-k dio:

    Nire ustez bideoko alienak ez dira errealak zeren errealak izango baziren zalaparta asko egongo zen, montaje asko daude horrelakoak, alienak mache paperarekin egiten dituzte, eta nire ustez bideokoak ez dira salbuespen bat, eskerrik asko.

    Atsegin dut

    • Mikel 3A-k dio:

      Nire ustez alienak existitzen badira, telebistan edo egunkarietan esango lukete.
      Bideoko alienak niretzat ez dira errealak, YouTubeko extraterrestreko bideoak denak berdinak dira: Niretzat faltsuak dira.

      Atsegin dut

  2. iñigo carneros-k dio:

    Nik uzte dut estralurtarrak existitzen dira, eta bakarrik etorri zen bat lurrara.
    Amerikanoak Roller deitu zioten eta berarekin probak eta gauza horiek egiten zuten, bera hil zenearen harte.

    Atsegin dut

Utzi erantzun bat

