Mugikaria

Ivn DBH-4.A taldekoak, honelako idazlana utzi zuen bere laneko koadernoan. Irakasleaz axaletik orraztu eta hona ekarri du:

Egun hauetan mugikaria deritzon mugikorreko aplikazioa euskaraz probatu dut. Eta kontatuko dizuet nire iritzia eta saiatuko naiz objektiboa izaten.

Hasiko naiz mugikaria zer den esaten, mugikaria euskarazko albisteak irakurtzeko aplikazioa da, euskal albiste webguneetatik hartzen ditu artikuluak, horrekin batera aplikazio oso betea da, edizio berria dagoenean notifikazio bat bidaltzen dizu eta aukera oso ona da euskaraz irakurtzeko.

Nire esperientziagatik, aplikazioa erabilgarria da, baina pertsonalizatzeko aukerak faltatzen dira, pantaila handia daukagunok tituluak oso handiak irakurtzen ditugu, orduan ez dugu aprobetxatzen pantaila, nire ustez aplikazio batean tituluen tamaina erabakitzea ezinbestekoa da, eta bere itxura oso atzeratua geratu da. Orduan berrikuntza estetikoa behar du.

Bere artikuluak oso interesgarriak dira eta badaukazu aukera beste egunetako edizioak irakurtzeko.

Ez duzue izango problemarik erabiltzeko, oso erraz ulertzen da mekanika.

Nire ondorioak hauek dira, nahi baduzu euskaraz mintzatu edo gustuko duzu euskaraz irakurtzea, aplikazio hau egon behar da zure mugikorrean, bi egunetan irakurtzen baduzu, beste egunetan ia nahi gabe sartuko zara irakurtzera.

Nire nota 6,5 da, itxuragatik, itxura hobetuko balute oso aplikazio ona izango litzateke eta esperientzia aplikazioarekin hobea izango litzateke.

Mugikaria. Interneten gehien mugitu diren azken berriak telefonoan edo tabletean irakurtzeko aplikazioa.

gorkaazk -ri buruz

Irakaslea-edo.
Post hau Ikasleek idatzitakoak, Internet, Iritzi artikulua, Iritzia atalean eta , , , , , , , , , laburpen hitzekin publikatua izan da. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

